2016. október 25., kedd

Novemberi wishlist

Mint említettem, szeretnék egy új rovattal, méghozzá a havi wishlist-el jelentkezni. Minden hónapban izgatottan várom, hogy megjelenjen az InStyle magazin. Nem csak azért, mert szerintem ez az egyetlen értelmes, magyar női divat magazin, aminek az olvasása közben nem érzem úgy magam, hogy egymillió agysejtem pusztul el, hanem, mert kb. májusban úgy döntöttem, hogy minden lapszámból választok magamnak 5 dolgot, amit aztán megpróbálok beszerezni. Így mindig lelkesen lapozgatom az újságot, új ötletek, és inspiráció után. Ilyenkor lelkesen jelölgetem az újságban, hogy mi az, amit mindenképp be szeretnék szerezni, mi az, amit megnézek a boltban, és ott döntöm el, hogy végül megvásárolom-e, vagy egyszerűen csak inspirációs képeket keresek. Aztán ami nagyon megtetszik, azokat beragasztgatom egy füzetbe, így gyűjtve össze az ötleteimet. Ez amúgy rendesen ki is kapcsol, nekem hatásosabb egy ilyen ötlet-gyűjtögetéssel eltöltött délután bármilyen felnőtt színezőnél. Az igazság az, hogy ha divat magazinokat nézegetek, akkor úgy érzem magam, mintha egy rég nem látott barát ölelgetne éppen. Azok a csodás dolgok, amiket az újságokban látok egyszerűen simogatják a lelkemet. Elképzelem milyen lehet az anyag tapintása, hogy állna rajtam, vagy melyik, már meglévő ruhadarabjaimmal lenne érdemes párosítanom, és már boldog is vagyok. Azt hiszem már említettem, hogy nekem nem kell sok a boldogsághoz.

Szóval, mikor múlt héten megjelent az InStyle magazin, alig vártam, hogy megint belevethessem magam a tervezgetésbe, és kiválasszam az öt ruhadarabot, esetenként smink terméket, vagy használati tárgyat, amit aztán a hónap folyamán majd megpróbálok beszerezni. A beszerzési folyamat is mindig nagy örömet okoz, mert általában a lakótársammal/barátnőmmel szoktunk elmenni a Mariahilferstraséra, vagy a Grabenre, amolyan "csajos napot" tartva, és mindig nagyon jól szórakozunk közben. De nem is szaporítom tovább a szót, bemutatom ebben a hónapban melyik termékeket választottam ki!


Sajnos akárhogy is kerestem két terméket nem találtam meg a neten, így azokhoz nem tudtam képet készíteni. Az egyik egy I Am márkájú gyűrű, a másik pedig egy C&A pulóver, ezeket remélhetőleg a novemberi haul posztomban láthatjátok majd viszont.



Az első darab amit kinéztem egy ezüstös, csillogó H&M szoknya. Ezekkel a szoknyákkal már régóta szemezgetek az internetes webáruházakban is, nagyon tetszik, és annyira el tudom képzelni fekete garbóval, valami szép fekete magassarkúba, egy iszogatós-bulizós szombat estére a barátnőimmel. Ezt a szoknyát szeretném minél előbb beszerezni, remélem Zalaegerszegen is lehet majd kapni, ugyanis azt már sikerült megfigyelnem, hogy Magyarországon ezek a boltok sokszor jelentősebben olcsóbbak, mint Ausztriában.


A következő darab, egy cipő lenne, amivel igazából már az előző szezonban is szemeztem, csak az irizáló változatával. Akkor nem vettem meg, de a "sima" ezüst színűre, most ha lehet még jobban fáj a fogam, így remélem, hogy ezt is be tudom szerezni. Sajnos mivel egyre rosszabb az idő, már nem nagyon tudnám kihasználni, de egy-egy szombat esti kocsiból ki-kocsiba be mókára biztosan fel tudnám venni. Egy ilyen cipő szerintem minden szettet baromira fel tud dobni, mert elég feltűnő, és nem kell hozzá még a kiegészítőkkel is bajlódni, úgyis a cipő lesz a highlight. Én amúgy se vagyok egy kiegészítős típus, erre is mostanában jöttem rá, ugyanis jóformán az órákon kívül nem is hordok semmi ékszert. Van egy Calvin Klein gyűrűm, amit nagyon szeretek, plusz egy arany, amit úgy nagyjából ezer éve kaptam az anyukámtól <3 ezeken kívül nagyon ritkán hordok valami mást is.

A harmadik és sajnos egyben utolsó termék pedig egy csodaszép barna táska lenne. Igazából hónapok óta mondogatom magamnak, hogy szükségem lenne egy nagy, "pakolós" táskára, mert ami jelenleg van, az már nagyon viseltes, de, amikor eljön az idő, mindig valami kicsit választok helyette. Ez a táska amúgy valamilyen szinten egy meseszép Céline darab koppintása, de jelenleg épp nincs úgy nagyjából 1200-1400 felesleges dollárom egy táskára, akármilyen szép is, szóval maradt ez. Már alig várom, hogy a Bershkás olíva-zöld bodycon ruhámmal hordhassam, imádom ennek a két színnek a harmonizálását. Az igazán szép, napsütéses őszi napok jutnak róla eszembe, amikor még nem kell halálra fagyni, nem kell negyven réteg ruhát magadra venni, hogy ne pusztulj meg.

Szóval ennyi lenne a novemberi beszerzési listám, remélem mindent a magamévá fogok tudni tenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése