2017. június 1., csütörtök

Júniusi wishlist

Sajnos megint ezer meg egy éve nem volt időm bejegyzést írni, de most ide szögeztem magam a laptop elé, és ha törik, ha szakad megírom a mai bejegyzést. Előző hónapban nem volt wishlist, de most újult erővel vágok bele a tervezgetésbe, még ha a dolog meg is marad tervezgetés szintjén. Közeleg a nyár, már rengeteg tervünk van, hogy miket fogunk csinálni, és megmondom őszintén eszméletlenül várom. Az egyik legnagyobb álmom fog valóra válni, mégpedig, hogy elutazunk New Yorkba a barátommal. 

Igazából még nem fogtam fel, hogy tényleg valóra válik az álmom :)

Eszméletlenül várom az utazást, már minden készen áll, szállás is foglaltunk, a repjegyek a számítógépemen csücsülnek, így már csak a szeptember 18-ig hátralevő napokat kell kibírnom valahogy. Épp ezért, az e havi kívánságlistám nagy valószínűséggel csak egy lista marad, hiszen szeretnék minél több költőpénzzel nekivágni az utazásnak, de azért álmodozni szabad, nem ? 



Az első termék, amire szemet vetettem, nem más, mint ez a Bershka blúz, amit először nem is a magazinban néztem ki, hanem a boltban vetettem rá szemet, de akkor úgy voltam vele, hogy "á 20 euró, nem veszem most meg". Ahogy az lenni szokott, és ahogy a mondás is tartja "Nothing hunts us like the things we didn't buy" szóval most úgy érzem, azért ez a felső mégis csak bele fog férni a keretbe. Egyszerűen annyira tökéletesen el tudom képzelni benne magamat a tengerparton, vagy akár épp New Yorkban városnézés közben. Szerintem ez egy tipikusan olyan felső, amit ezerféle módon lehet variálni, és ha akarod extrém csinos, ha akarod laza nyári viselet, ha akarod sportos. Arról nem is beszélve, hogy Jeremy Scott tavaly Moschino kollekciója óta mennyire mennek ezek a hatalmas megkötős masnis blúzok. Szerintem a legjobban csőnadrággal, vagy magas derekú rövidnacival mutatnak, de mivel maga a felső elég hangsúlyos, a többi részletre én nem fektetnék nagy hangsúlyt. Egy színben eltérő szandál, egy elegáns óra, szép fülbevaló és már kész is a tökéletes szett az esti grill-partyra. Ha neked is tetszik a felső itt meg tudod rendelni :)

Moschino Fall 2016 Ready-to-Wear


Valójában rögtön a második dolognál csődöt mondtam a keresgéléssel, ugyanis a szandált, amit eredetileg kinéztem, se a H&M honlapján nem találtam meg, se pedig a boltba, így választottam helyette egy másikat a honlapról. Igaz tavaly nyáron már vettem egy ugyan ilyent, csak az sárga, és sokkal rövidebb kisebb a sarka. Bár a ruhák terén nem rajongok a színes dolgokért, megmaradok, a fehér, fekete, szürke minden mennyiségben és a bézs színeknél, a cipőkben viszont imádom a színes dolgokat. Egy egyszerű monokróm szettet annyira fel tud dobni egy színes cipő, hogy az valami hihetetlen. Ez a csodaszép púderrózsaszín pedig hatalmas sláger idén nyáron, a tömbsarkú cipőkről/papucsokról/szandálokról nem is beszélve. Az ilyen lábbelik még nekem is úgy, ahogy alkalmasak, hiszen nekem még a legtöbb sportcipő is véresre töri a lábamat, de a tavaly vásárolt hasonló cipőmben papucsomban jóformán bármeddig el tudok menni, és csak a két nagy lábujjamat gyötrik halálra, ami haladás, ahhoz képest, hogyan szokott kinézni a lábam. És köszönöm, nem kérek az olyan megjegyzésekből, hogy talán nem inditex boltokban kéne cipőket vennem. Bölcs tanács, de számomra mit sem ér, van 350 eurós cipőm, és van 3500 forintos cipőm is, és megnyugtatok mindenkit, ugyan úgy nem bírja a lábam. Amúgy a Grace Klinikából tudom, hogy ez egy betegség. Attól alakul ki, ha valaki túl sok magassarkút hord. Ami nekem stimmel. A Grace Klinika nagyon hasznos, nézzétek ti is, én már bármilyen műtétet el tudnék végezni, pedig még 12 rész hátra van az aktuális évadból. Elkalandoztam. Ezt a papucsot itt szerezhetitek be ti is. 

"Sajnos" én egy olyan lány vagyok, akinek általában nem az a problémája, hogy nincs egy cucca sem, amit felvehetne, hanem nincs egy cipője sem, ami az elképzelésének megfelelne. Hiába van közel 200 pár cipőm, egyszerűen olyan soha nincs, amilyenre szükségem lenne. Tudom,  #firstworldproblem meg minden, de ez van. Pontosan ezért van mindig, hogy a kívánságlistámban egy cipő tuti, hogy mindig van. Bár mióta Ausztriában élek nem túl gyakran hordok magassarkút, sőt már sokszor bulizni is laposban megyek de szigorúan csak itt, otthon továbbra is kötelező a magas egy csodás magassarkúnak még mindig nem tudok ellenállni. Ez a szatén kötős Stradivarius annyira meseszép, hogy teljesen belopta magát a szívembe. Annyira nyári, annyira vidám, annyira én. Ezt a farmerszoknyát pedig csak úgy véletlenül találtam Polyvore-on, de, most megint mondjam azt, hogy teljesen beleszerettem??? Hát, de ha egyszer az... Viszont sajnos nekem ez a fazon a Kim Kardashian hobbit testalkatom miatt borzalmasan áll, szóval még csak meg sem fordul a fejemben a beszerzése. Ha a szandál nektek is megtetszett itt beszerezhető.


Meglepő módon  nyáron valahogy sokkal szívesebben nyúlok a táskák terén is egy-esz színes darabhoz. amint beköszönt az ősz csak a fekete, esetleg barna darabokat veszem elő a szekrényemből, valamiért úgy érzem, hogy a narancssárga-pink-piros Coach táska nem igazán illik a téli szürkeségbe. Pedig sokkal vidámabb lenne a hangulat tőle az tuti, de a tél számomra a sötét táskák korszaka. Mikor megláttam az újságban ezt a pink táskát, nagyon megtetszett. Iszonyat élénk színe van, és egy fehér ruhával, valamint csokibarna bőrrel baromi jó kontrasztot alkot a nyáron, az tuti. Emellett pedig még a mérete is éppen tökéletes, már azoknak, akiknek nem olyan böhöm nagy pénztárcájuk van mint nekem, ami egy bőröndön kívül nagyon másba bele sem fér. Szerintem mint lány, akinek van barátja, ismeri azt a problémát, hogy a saját cuccai mellett, még a szerelme pénztárcáját, kulcsát, isten tudja mijét is el kell tennie. Ez a kis táska szerintem még pont az a méret, ami benyeli ezt is, de még nem ormótlan. Ráadásul az ára is nagyon jó szerintem. Ha neked is megtetszett itt tudod beszerezni.


Ennyi lett volna az e havi kívánságlistám, remélem tetszett nektek! Melyik darab tetszik a legjobban, írjátok meg nyugodtan kommentben, és ha tetszik a blog, kérlek iratkozzatok fel, valamint nyugodtan kövessetek be instagramon (bonbonkirálylány) és Snapchaten (lilla.samson) is!
Legyen szép hetetek, már ami még hátra van belőle!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése